Dabasgāze – uzņēmumiem nozīmīgs energoresurss

2021-01-29

Energoresursu patēriņa un izmaksu plānošana ir viens no būtiskiem veiksmīgas uzņēmējdarbības aspektiem, tāpēc dabasgāzes tirgus atvēršana pirms vairākiem gadiem bija nozīmīgs solis, lai uzņēmēji varētu izvēlēties savām vajadzībām un patēriņa specifikai piemērotu pakalpojumu.

Efektīvs resurss, kuru plaši izmanto visā pasaulē

Dabasgāze ir energoresurss, kuru dažādām vajadzībām plaši izmanto uzņēmumi visā pasaulē, Latvija nav izņēmums. Izmantojot dabasgāzi kopā ar modernām apkures un citām iekārtām, iespējams nodrošināt augstas efektivitātes un izdevīgu energoresursa patēriņu. Neskatoties uz to, ka dabasgāze ir neatjaunojams resurss, salīdzinot ar citiem kurināmā veidiem, tai ir zemāki CO2 izmeši, arī pelnu, sodrēju, smakas un citi izmeši, kas padara to par videi saudzīgāku resursu. Tāpēc uzņēmumiem, kuri vēl neizmanto dabasgāzi, ir noderīgi apsvērt šāda soļa ietekmi uz uzņēmuma finansiālajiem un efektivitātes rādītājiem un izpētīt iespējamos tirgotāju piedāvājumus.

Ieguvumi no atvērtā tirgus piedāvājumu izmantošanas

Tie uzņēmumi, kuri jau vēsturiski izmanto dabasgāzi, atvērtā tirgus ietvaros brīvi var izvēlēties un mainīt tirgotāju atbilstoši savām vēlmēm un izvirzītajiem biznesa mērķiem. Atvērtais tirgus sniedz būtiskas priekšrocības klientiem, jo konkurences apstākļos tirgotāji domā, kā piedāvāt arvien izdevīgākus līguma nosacījumus un dabasgāzes cenas. Tāpat arī tirgotāji strādā pie tā, lai varētu piedāvāt klientiem visus viņiem nepieciešamos energoresursus, samazinot gan administratīvās izmaksas, gan izdevumus.
Diemžēl joprojām daļa dabasgāzes patērētāju neizmanto atvērtā tirgus iespējas un nepasver to ietekmi uz uzņēmuma ekonomiskajiem un citiem rādītājiem, jo domā, ka tirgotāja maiņa būs sarežģīta un ilga.

Dabasgāzes tirgotāja maiņa ir ātra un vienkārša

Patiesībā dabasgāzes tirgotāja maiņa ir vienkārša un ātra. Klientiem nevajadzētu baidīties spert šo soli tikai birokrātijas dēļ, ja ir atrasts izdevīgs un piemērots piedāvājums. Lai dabasgāzes tirgotāja maiņa notiktu, klientam atliek tikai parakstīt jaunu līgumu ar izvēlēto tirgotāju. Pārējo, kas attiecas uz līguma pārtraukšanu ar iepriekšējo tirgotāju un citām niansēm, risina jaunais dabasgāzes pārdevējs. Nevienā brīdī klientam nav jāuztraucas par dabasgāzes piegādes traucējumiem, kas varētu negatīvi atsaukties uz biznesu, jo tirgus dalībnieku darbu stingri regulē normatīvie akti, kas aizsargā klientu intereses.

“Ignitis Latvija” – uzticams tirgotājs ar starptautisku pieredzi

Enerģētikas uzņēmums “Ignitis Latvija” ir uzticams un stabils dabasgāzes tirgus dalībnieks ar starptautisku pieredzi un augstu kompetences līmeni, kas palīdzējis salīdzinoši īsā laikā iekarot stabilas pozīcijas Latvijas dabasgāzes tirgū un katru dienu iegūt jaunus biznesa klientus.
Diversificētie dabasgāzes piegādes avoti klientiem sniedz lielāku drošību un neatkarību no Krievijas dabasgāzes piegādēm. 40% no “Ignitis Latvija” piegādātās dabasgāzes nāk no LNG Klaipēdas termināla.
Biznesa klientiem tiek nodrošinātas konkurētspējīgas dabasgāzes cenas un individuāli piedāvājumi, izvērtējot vajadzības un faktisko dabasgāzes patēriņu. Iespējams izvēlēties gan fiksētus, gan elastīgus dabasgāzes tarifus, ļaujot plānot izmaksas par dabasgāzi ilgtermiņā un iegūt iespējami izdevīgākās dabasgāzes cenas attiecīgajos tirgus apstākļos.

+
Sīkdatņu iestatījumi
Obligātas
Obligātās sīkdatnes ļauj padarīt tīmekļa vietni lietojamu, iespējojot tādas pamatfunkcijas kā lapas navigācija un piekļuve drošām tīmekļa vietnes vietām. Tīmekļa vietne nevar pienācīgi darboties bez šīs sīkdatnes.
Funkcionālas
Funkcionālās sīkdatnes ļauj tīmekļa vietnei atcerēties informāciju, kas maina tīmekļa vietnes darbību vai izskatu, piemēram, jūsu izvēlēto valodu vai reģionu, kur atrodaties.
Statistiskas
Statistiskās sīkdatnes ļauj tīmekļa vietnes īpašniekiem izprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar tīmekļa vietnēm, anonīmi apkopojot informāciju un pastāstot par to.
Mārketings
Mārketinga sīkdatnes tiek izmantotas, lai sekotu apmeklētāju gaitām tīmekļa vietnēs. To mērķis ir attēlot reklāmas, kas konkrētajam lietotājam ir atbilstīgas un interesē, tātad ir vērtīgākas publicētājiem un trešo pušu reklāmdevējiem.